loading...
سایت سرگرمی یاسین
amir بازدید : 86 سه شنبه 03 آذر 1394 نظرات (0)

بازی پرنده احمق به لاتین ” Batty Bird ” یک بازی رایانه ای بسیار کم حجم و در عین حال سرگرم کننده و جذاب است. در این بازی کامپیوتری شما باید به یک پرنده احمق کمک کنید تا بتواند پرواز کند و از موانعی که در پیش رو دارد عبور نماید.

این بازی نیاز به اعصاب قوی دارد و باید با کمک ماوس پرنده را از لابه لای موانع عبور دهید ، گرچه بازی پرنده احمق فقط ۵ مگابایت حجم دارد ولی یک بازی اعتیاد آور محسوب می شود.

amir بازدید : 327 سه شنبه 03 آذر 1394 نظرات (0)

داستان بازی Atlantis Quest در مورد راز شهر گمشده آتلانتیس می باشد که شما با سفر به یونان باستان ، کارتاژ ، مصر و روم و با پیدا کردن قطعاتی از آثار باستانی آتلانتیس به مقصد خود نزدیک تر می شوید.این بازی که از 76 مرحله مختلف تشکیل شده است یکی از بهترین و معمایی ترین بازی ها ساخته شده با حجم کم برای کامپیوتر می باشد که هم اکنون می توانید آن را از سایت اس ویبا در ادامه مطلب دانلود کنید . 

amir بازدید : 65 سه شنبه 19 آبان 1394 نظرات (0)

حتما لاک پشت های نینجای جسور را میشناسید. چون به قدری معروف هستند که همه انها را میشناسند و بر روی کیف و کفش و… عکسشان حک شده است! بازی لاک پشت های نینجا یکی از قدیمی ترین بازیها و برگرفته از کارتون لاکپشت های نینجا میباشد. این بازی نیز یکی از نسخه های بازی لاک پشت نینجا میباشد با گرافیکی عالی و سه بعدی که بیشتر بر روی نبرد و مبارزه پایه گزاری شده است. حرکات زیبای رزمی و عجیب و قدرتی خارق العاده که فقط از لاک پشتهای نینجا بر می آید!

در ابتدای بازی میتوانید یکی از ۴ لاک پشت جنگجو را که هر کدام از آنها در مهارت های رزمی خاصی تبحر دارد (از قبیل شمشیر، نانچیکو، خنجر و چوب) انتخاب کنید و به نبرد با دشمنان بروید. حجم این بازی با فشرده سازی سایت ۳ سوت دانلود از ۱ گیگابایت به ۱۰۰ مگابایت کاهش یافته است. اگر از علاقه مندان این موجودات دوست داشتنی و محبوب هستید بهتر است این بازی که گرافیکی عالی و سه بعدی هم دارد را دانلود کنید!

amir بازدید : 1584 سه شنبه 12 آبان 1394 نظرات (0)

Duke Nukem Manhattan Project نام یک بازی اکشن در سبک دو نیم بعدی است که در آن شما در نقش فردی به نام Duke هستید که موجوداتی فضایی قصد دارند تا شما را بکشند و شما باید با تجهیزات و مهماتی که در طول بازی بدست می آورید با دشمنان مبارزه و آنها را از پای در بیاورید.

مراحل بازی پشت بام آسمان خراشها ، ایستگاههای متروکه مترو ، خیابان ها و … را در بر میگیرد. طراحی و گرافیک بازی که به نوبه خود منحصر به فرد است شما را جذب این بازی اکشن خواهد کرد.

در تیراندازیها به سمت دشمنان مراقب باشید چرا که تیرهای شما محدود است که البته با کشتن دشمنان می توانید از خشابهای آنها استفاده کنید ، استفاده از ضربات پا برای از بین دشمنان و موانع ، پرشهای بلند و آکروباتیک (۲ پرشه) ، بدست آوردن بمب ، نارنجک ، اسلحه های لیزری و … نیز از سایر ویژگیهای این بازی کامپیوتری می باشد.

amir بازدید : 77 پنجشنبه 16 مهر 1394 نظرات (1)
دانلود بازی Push The Box v1.0 بازی Push The Box یک بازی کم حجم و جدید در سبک بازی های فکری می باشد. بعد از استقبال خوب این بازی در پلتفرم آندروید حالا برای کامپیوتر منتشر شده است. در بازی Push The Box شما باید با هل دادن موانع سر راه خود خوک را نجات دهید و او را به مسیر خروجی هدایت کنید ! در بازی Push The Box گرگ بد شخصیت اصلی بازی یعنی خوک را اسیر کرده است و شما با برداشتن موانع برای آزادی و نجات خوک تلاش می کنید . بازی Push The Box دارای گیم پلی اعتیاد اوری می باشد. دربازی باید سعی کنید طی 100 مرحله مختلف و در 5 chapter مختلف به نجات خوکها بپردازید و 25 آیتم بازی را آزاد نمایید . شما هم اکنون می توانید بازی Push The Box را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.
amir بازدید : 102 شنبه 28 شهریور 1394 نظرات (0)

Lovers in a Dangerous Spacetime یک بازی بسیار موفق در سبک ایندی، اکشن و شبیه سازی می باشد که توانسته است جوایز بسیار زیادی را برای خود کسب کرده است. این بازی توسط کمپانی Asteroid Base توسعه و انتشار پیدا کرده است. کهکشانی ساخته شده از نئون را کشف کنید و در سفینه فضایی خود به کاوش دنیای خود بپردازید. این بازی یک بازی هیجان انگیز یک و یا دو نفره می باشد که می تواند ماجراجویی را برای شما در فضایی با همکاری به دست بیاورد. شما تنها می تواند با کار تیمی از نیروهای شیطانی بگریزید و با نیروی "ضد عشق" مقابله کنید. خرگوش های دزدیده شده فضایی را نجات دهید و از نابودی کهکشان جلوگیری کنید.

amir بازدید : 82 شنبه 28 شهریور 1394 نظرات (0)

بازی Rack N Ruin با سبکی اکشن ، ماجرایی  توسط کمپانی LifeSpark Entertainment ساخته شده است و امروز برای پلتفرم PC منتشرشد . شما در بازی یک جادوگر شیطانی در دنیای پر از سحر و جادو هستید که باید در طول مراحل مختلف هیولا ها و دشمنان خود را نایود کنید هم اکنون می توانید این بازی را باه صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلود ها دریافت نمایید و لذت ببرید .

amir بازدید : 94 شنبه 28 شهریور 1394 نظرات (0)

بازی Deliverance با سبک اکشن ، ترسناک و اول شخص که توسط شرکت TBDTS ساخته شده است ساعات پیش برای PC منتشر شد . شما در بازی بدست یه مرد دیوانه به اسارت درآمده اید که هیچ گونه سلاح و سیله ای ندارید و تنها باید با یک چراغ قوه خود را نجات دهید. هم اکنون می توانید این بازی را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلود ها دریافت نمایید .

amir بازدید : 114 شنبه 28 شهریور 1394 نظرات (0)

نسخه ی جدید بازی با عنوان Hardline به درگیری های درون شهری میان دو گروه خلافکار و نیرو های ویژه ی پلیس می پردازد. بدون شک انتخاب قالب بازی از طرف استودیوی در نظر گرفته شده برای ساخت نسخه ی جدید بسیار هوشمندانه و نوآورانه به نظر می رسد. استودیوی کار کشته ی Visceral Games که همگان آن را با عنوان فوق العاده ی Dead Space می شناسند این بار بر خلاف همیشه که DICE ساخت بازی را بر عهده داشت، وظیفه ی به ارمغان آوردن یک میدان نبرد داغ دیگر را بر دوش می کشد. با دیدن تریلر منتشر شده در جریان کنفرانس مایکروسافت می توان گفت که این استودیو کار خود را به نحو احسن انجام داده ولی بایستی تا زمان انتشار بازی صبر کرد. آیا این بار هم BF می تواند رقیب همیشگی و فوق محبوبش یعنی سری Call of Duty را شکست دهد؟ اگر در نسخه ی جدید CoD شاهد نوآوری نباشیم این اتفاق بعید به نظر نمی رسد. نکته ی جالب در رقابت آخرین نسخه های دو فرانچایز محبوب در این است که هر دو بازی یعنی Hardline و Advanced Warfare یک وجه مشترک دارند. هر دوی آن ها به دست سازندگانی در حال توسعه هستند که در گذشته عنوان Dead Space را ساخته اند. این شاید باعث به وجود آمدن شباهت هایی میان دو عنوان شود شاید هم CoD را از BF جلو بیندازد، که می داند؟ برای دیدن اینکه کدامیک از یاران قدیمی کار بهتری را ارائه می خواهد داد بایستی منتظر باشیم.

amir بازدید : 88 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)

امسال اولین سالی است که F1 بر روی نسل جدید کنسول ها(ps4-xbox one) اجرا میشود.در این سری قسمت career mode همچنان باقی است و ماشین های کلاسیک که در سال گذشته قرار نداشت بازگردانده شدند. کدمستر تغییرات بنیادینی را در F1 2015 به نمایش گذاشته است که اولین و مهم ترین ان ها در عرصه گرافیک است. از این بازی انتظاری نمی رود که در حد و اندازه بازی هایی مانند Project cars-Driver Club-Forza دارای گرافیک خیره کننده باشد و خود را به زحمت بیااندازد اما کدمستر اولین قدم را محکم برداشته است.برای مثال: پیست موناکو غرق در جزییات شده است حتی شکوفه های اطراف پیست هم با دقت طراحی شده اند که تمام این جزییات همراه با یک رانندگی جنون آمیز حس زندگی را به شما القا میکنند!از همه مهمتر نرخ ۶۰ فریم ثابتی است که کدمستر فراهم کرده که در باران و افتاب تغییر نمیکند. کشمکش و ستیزی بین راننده ها و ماشین ها بر سر هر پیچ حس یک قهرمان را به شما القا میکند.رفتار های رانندگان و مسابقه دادن میتواند خارق العاده باشد.بازی تاکید فراوانی بر روی رابطه بین مهندسین و راننده ها دارد که سبب میشود بازی باورکردنی تر شود.شما میتوانید صدای مهندس تیم را در حین مسابقه داشته باشید و حتی از آن در باره دمای لاستیک های سریعترین دور و تغییرات اب و هوا سوال کنید.تمام این جزییات در گیم پلی شما را تبدیل به یک راننده واقعی فرمول یک میکند.تمام این جزییات حرف فرناندو النسو را یاد  آور میشود که :امروزه یک راننده فرمول یک شبیه خلبان هواپیما است.

amir بازدید : 136 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)

دی ال سی جدیدی که همراه با بازی Trials Fusion این بار عرضه شده، با نام The Awesome MAX Edition می باشد که در آن مجموعه ای جدید از مراحل مسابقه ای و محتوای بازی، به همراه شخصیتی جدید با موتوری جدید وجود دارد. این شخصیت جدید، کسی نیست به جز گربه ای سوار بر اسب! این نسخه از بازی دارای تمامی ۶ دی ال سی قبلی که برای بازی عرضه شده است (Season Pass) نیز می باشد. در آخرین دی ال سی این بازی یعنی Awesome Level MAX، به طور کلی ۲۲مرحله پیست جدید،۱۰ مرحله جدید، بیش از ۳۰ چالش برای انجام رسانیدن، اسب شاخدار به همراه گربه اسب سوار، ۵گاراژ و بیش از ۱۳۰ آیتم جدید وجود دارد.

amir بازدید : 70 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)

داستان این بازی در مورد یک شهر کوچکی از آمریکا است که به دلیل وجود بیماری زامبی شهر قرنطینه شده و کاملا تحت حفاظت قرار گرفته اما شما قبل از اینکه این شهر مسدود شود به داخل آن نفوذ میکنید تا ماموریت ها خود را به پایان برسانید. این بازی همانند بازی های استراتژی میباشد ولی گیم پلی آن بصورت Hack & Slash در قالب سبک نقش افرینی طراحی شده، در بازی ۵ شخصیت مختلف از قبیل marine، قصاب، قاتل، مارشال و جن گیر وجود دارند که هر کردام دارای توانایی ها و قابلیت های منحصر به فردی هستند و همچنین سبک و شیوه مبارزه هر کدام متفاوت است به طور مثال قاتل در استفاده از سلاح های گرم تخصص دارد، قصاب دشمنان را همانند یک سیب زمینی خورد شده تکه تکه میکند و جن گیر با توانایی های معنوی خود ددشمنان را نابود میکند. هر شخصیت در بازی دارای مهارت های منحصر به فرد و توانایی های دفاعی جدید و سبک حمله متفاوت است که شما میتواند این ویژگی ها را افزایش داده و مهارت های جدید را آنلاک کنید.

amir بازدید : 74 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)

در این بازی شما قادر خواهید بود از میان بیش از ۳۰ ماشین غول پیکر؛ به دلخواه یکی را انتخاب کرده، آن را رانده و هر چیزی که سر راهتان است را نابود سازید! در این بازی شما در مسابقه های تخریب شرکت خواهید کرد و باید هر چیزی را که بر سر راهتان وجود دارد را نابود کنید ؛ از موانع مختلف عبور کنید و پیروزی را از آن خود گردانید و مراحل بازی را یکی پس از دیگری به پایان برسانید. انتخاب از میان ۳۰ کامیون مختلف بزرگ برای پا گذاشتن در مسابقات تخریب، فیزیک های واقع گرایانه ماشین و سیستم آسیب زنی پویا، تصاویر عالی و موزیک متن بسیار بلند و سنگین و بودن انواع حالت های مختلف برای بازی کردن از جمله Drag، آزاد و قهرمانی از جمله ویژگی های این بازی می باشد.

amir بازدید : 88 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)

Executive Assault یک بازی در سبک ایندی استراتژی/اول شخص می باشد که در آن برخلاف سایر بازی های استراتژیک یا اکشن، شما هم می توانید بیس و نیروهای خود را ایجاد کنید و هم یکی از اشخاص لشگر خود را بدست گرفته و به نبرد با آن بپردازید! بدین صورت، این بازی ترکیبی از بازی های استراتژیک و اول شخص می باشد. این بازی توسط کمپانی Hesketh Studios توسعه و انتشار پیدا کرده است.

amir بازدید : 216 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)

شهر صدف بعد از حمله نیروهای مخرب فانتوم در حالت اضطرار قرار گرفته است. در حالی که ارتش ملی با استفاده از صلاح های جنگی خطرناک خود در حال تلاش هست، اما به تنها کسی که می تواند برای بقای شهر آن ها کمک کند روی می آورند، شخصیتی تبهکار و کمدی با نام تمبو!! بازی Tembo: The Badass Elephant یک بازی در سبک اکشن و ایندی می باشد که توسط کمپانی Game Freak توسعه داده شده و کمپانی بزرگ SEGA آن را منتشر کرده است.

amir بازدید : 92 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (1)

در تابستان سال ۲۰۰۳، وقایعی که در شمال شرقی امریکا اتفاق می افتد نظر رسانه محلی را به خود جلب می کند. یکی از این وقایع، حضور موجودی انسان نما و عجیب می باشد که ناگهان برق تمامی منطقه رفته و همه چیز رسانه ای قطع می شود. اطلاعات بسیار کمی از این موجود باقی می ماند و تمامی آن ها به طور مرموزی نابود می شوند. شاهدان این قضیه داستان خود را درباره مواجه با این موجود عجیب تعریف می کنند. در سال ۲۰۰۶، تمامی اطلاعات جمع می شود و صحبت های مردم آنالیز می شوند، درتمامی شرایط، داستان ها مشابه هستند!

amir بازدید : 70 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

Niko سفری وابسته به روح از میان رویاها می باشد. جایی که ماجراجویی، رویاها و معماها در دنیایی مینیمال گرد یکدیگر می آیند. جرئت خیال پردازی را به خود بدهید! Niko: Through the Dream یک بازی در سبک ماجراجویی و ایندی می باشد که توسط کمپانی Studio Paint توسعه و انتشار پیدا کرده است.

amir بازدید : 111 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

Violett یکی از زیبا ترین بازی های سال ۲۰۱۳ در سبک کلیک و اشاره می باشد که در ابتدا توسط Forever Entertainment S. A برای اندروید تولید و منتشر شده بود و پس از محبوبیت آن در بین کاربران اندرویدی هم اکنون برای کامپیوتر نیز عرضه شده است. گرافیک هنری بسیار زیبا و خط داستانی بازی عامل موفقیت این بازی می باشد. در این بازی شما در نقش دختری هستید که خانواده اش به دلایلی آن را رها کرده اند و او بدون دوست و خانواده شب ها را در خیابان ها سر می کند. چندی بعد او خانه متروکه و قدیمی را در شهر پیدا می کند و تصمیم می گیرد در آنجا زندگی کند. اما در سوراخی در دیوار خانه که گویا لانه موش است نوری می تابد که او را به سمت خود می کشد و Violett پس از ورود به آن نور وارد دنیای دیگری می شود و ماجراجویی خود را در آنجا آغاز می کند. در مسیر بازی پازل ها و معماهایی نیز وجود دارد که می تواند ذهن شما را به چالش بکشد.

amir بازدید : 95 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

وقتی که وارد بازی تاج و تخت شدی، تو می بری یا می میری، میانه ای وجود ندارد. این جمله ی سرسی (Cersei) یکی از شخصیت های داستان های جورج مارتین و نغمه ی آتش و یخ است. اگر طرفدار مجموعه سریال های این مجموعه باشید، معنی جمله ی بالا را درک می کنید. ولی چه می شود، اگر بازی های سریالی Game of Thrones را بازی کنید؟ حس کردن یک بازی تاج و تخت، شاید چالش اصلی سازندگان بود و احتمالا برای همین هم از طرز روایت و انتخاب داستان ها و شخصیت ها، درست مانند سریال ها (که امتحان خود را پس داده) استفاده شد. داستان بازی ماجراهای چند شخصیت مختلف، بسیار دور از هم و البته مرتبط به هم را نشان می دهد و مانند چیزی که توقع داشتیم، قرار است قسمت به قسمت، با تمام شخصیت ها جلو برویم. در این میان، بر اثر اتفاقات بعضی از شخصیت ها کم می شوند و یا شخصیت های جدیدی به داستان اضافه می شوند. شباهت این چنینی داستان، مانند این است که انگار، این بازی از روی سریال های تلویزیونی ساخته شده و نه از خود کتاب، با این تفاوت که این بار، اتفاق های مهم را شما رقم می زنید و این قدرت شماست که بر داستان تاثیر می گذارد.

amir بازدید : 107 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

Eliot Ness که قهرمان قدیمی افسانه Untouchables بوده است، حال قصد دارد تا تمامی وقت روز خود را در بارها و رستوران ها بگذراند و از خود را درگیر موضوع های کثافت بار شهر خود یعنی Santa Esperanza نکند. اما کم کم وقایع همان طور که برنامه ریزی شده است پیش می آیند! وقتی که کودکان شهر به طور ناگهانی ناپدید می شوند و پلیس شهر چشمان خود را روی این موضوع بسته، Eliot تصمیم می گیرد تا قانون را به دست بگیرد و عدالت را به جامعه بازگرداند. اگرچه این امر باعث مختل شدن زندگی صلح آمیز و آرام وی می شود، وی به دنبال اجرای حق است.

amir بازدید : 75 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

بازی فلش پینگ پونگ یک بازی بسیار کم حجم اما فوق العاده سرگرم کننده می باشد که می تواند برای ساعت ها شما را مشغول کند! این بازی با فرمت SWF (فلش) می باشد که هم اکنون می توانید آن را با حجم تنها ۳۰۰ کیلوبایت از دانلودها دریافت کنید! امیدواریم از این بازی نهایت لذت را ببرید.

amir بازدید : 80 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

بازی های فلش بازی هایی با حجم فوق العاده کم اما در بسیاری از مواقع بازی های بسیار سرگرم کننده ای می باشند. این بازی ها که طرفداران زیادی هم در دنیای بازی های رایانه ای دارد نیاز به سخت افزار خاصی برای اجرا ندارد و اجرای آنها ملزم به یک فلش پلیر می باشد! تیم دانلودها در این مطلب مجموعه ۱۷ بازی فلش را در انواع موضوعات اکشن ، مسابقه ای ، فکری و … جمع آوری کرده است که می توانید آنها را به صورت رایگان دانلود کنید. امیدواریم از این مجموعه لذت کافی را ببرید.

amir بازدید : 68 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

سازنده‌های دو بازی ساموروست با فلش یک بازی ماجرایی زیبا به‌نام ماشیناریوم عرضه کردند که حتی غیرگیمرها را هم به‌خودش جذب کرد. حالا یک بازی ماجرایی دیگر با همان سبک ساموروست منتشر شده که هملت نام دارد و به‌جز نامش هیچ ربطی به شاهکار شکسپیر ندارد! داستان بازی در مورد یک دانشمند است که از آینده به زمان گذشته می‌آید و اشتباهی با ماشین زمانش روی سر هملت بی‌چاره فرود می‌آید! حالا این وظیفه اوست که به‌جای هملت به نجات افلیا برود و او را از دست کلادیوس بدجنس نجات بدهد! داستان بدون شک مهم‌ترین نقطه قوت بازی هملت نیست، اما کاملا با حال و هوای فانتزی و گرافیک زیبای این بازی جور در می‌آید. بازی تشکیل شده از یک سری صحنه‌های ثابت که در آن‌ها تعداد زیادی آیتم و نقاط حساس برای کلیک کردن وجود دارد. قهرمان ما در هر صحنه ثابت است و از جایش تکان نمی‌خورد مگر این‌که روند بازی اقتضا کند. به‌طور کلی شما هیچ کاری به کاراکتر اصلی بازی ندارید و در هر صحنه باید ببینید روی چه چیزهایی می‌شود کلیک کرد و بعد از هر کلیک چه اتفاقی می‌افتد. سپس باید ببینید این اتفاقات هر کدام چه تاثیری روی هم می‌گذارند و چطور می‌شود از مانع اصلی آن صحنه عبور کرد. بازی هملت به‌خاطر ساده بودنش قابل توجه است. هیچ واسط کاربری خاصی وجود ندارد. خبری از کوله‌پشتی و فهرست وسایل و این چیزها هم نیست. لازم نیست نگران ذخیره و بارگذاری بازی باشید. همین‌که هملت را اجرا کردید وارد بازی می‌شوید و هر وقت خواستید از آن خارج می‌شوید و بازی خود به‌خود ذخیره می‌شود. اما در همین بستر ساده، سازنده‌های بازی معماهای بسیار پیچیده و جالبی را به شما ارائه می‌دهند که بعضی از آن‌ها را بدون کمک و راهنمایی نمی‌توانید حل کنید.

amir بازدید : 72 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

در این بازی سرگرم کننده شما به رقابت با دیگر ماشین ها خواهید پرداخت و باید با استفاده از ترمزدستی و دریفت های پی در پی از رقیبان جلو بزنید که این قسمت  در بازی بسیار لذت بخش است. شما با اول شدن در مسابقات به بعدی راه پیدا می کنید و با تمام کردن یک دوره و کسب حداکثر امتیاز، ماشین های جدید و البته پرسرعت و قدرمتمند تر را آزاد کرده و می توانید از آن ها در مسابقه های بعدی نیز استفاده نمایید. خیلی ها در حرفه ای بودن در بازیهای اتومبیل رانی ادعا دارند، اما آیا این بازی را هم می توانند با موفقیت پشت سر بگذارند!

amir بازدید : 87 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

Odd Planet Episode یک بازی ماجراجویی و فکری می باشد که از بازی های هم سبک خود یعنی Limbo و Oddworld الهام گرفته است . به دخترکی کوچک کمک کنید تا از سیاره ی بیگانگان جان سالم به در ببرد . در طی مراجل بازی او احساسات و افکار خود را با شما در میان می گذارد . محیط های جذاب و دیدنی از سایر ویژگی این بازی می باشند که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

amir بازدید : 91 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

Deponia: The Puzzle چالشی جدید برای دوستداران بازی های پازل و جورچین تصاویر خواهد بود که در دنیای Deponia شاهد ۹۶ پازل مختلف با تصاویر متنوع خواهید بود . این بازی به صورت مرحله ای طراحی شده است به طوری که با تکمیل یک تصویر به مرحله ی بعدی خواهید رفت که قطعا سخت تر خواهد بود . این قابلیت را خواهید داشت با کشیدن و رها کردن (Drag & Drop) و یا Search & Find پازل های بازی را حل نمایید .

amir بازدید : 98 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

Forgotten Books: The Enchanted Crown عنوانی جدیدی در سبک بازی های شی مخفی (Hidden Object) می باشد که با تازگی منتشر شده است . دوستتان به شما کتابخانه ای را نشان می دهد که کتاب های قدیمی زیادی را در خود جای داده است و همین موضوع باعث کنجکاوی شما در مورد این کتاب ها می شود . زمانی که شما صفحات کتابی را بازمی کنید و شروع به خواندن آن می کنید ، یکی از شخصیت های کتاب از شما برای کمک خواهش می کند! برای اولین بار شما به مقر پادشاهی جادویی او منتقل می شوید ، جایی که یک هیولا در پی تخریب پادشاهی است . به پادشاه کمک کنید تا از زنجیر آزاد شود و با قلم جادویی داستان کتاب را دوباره بنویسید تا سرزمین Eldor از خطر در امان باشد .

amir بازدید : 65 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)
Charm Tale Quest – یک بازی کم حجم و زیباست که در آن شما می بایست زنجیره ای از حلقه های رنگی را بسازید و با دست آوردن امتیاز دشمنان غیر عادی خود را شکست دهید.در این بازی شما در هر نوبت با حرکت دادن حلقه ها و همرنگ کردنشان در کنار یکدیگر امتیاز کسب می کنید.در ادامه مطلب می توانید تصاویری از بازی و لینک دانلود را مشاهده نمایید.امیدواریم از این بازی لذت ببرید.
amir بازدید : 81 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

بازی جذاب و بسیار سرگرم کننده Farm Girl at the Nile را برای شما عزیزان در وب سایت دانلودها قرار داداه ایم. شما در این بازی نقش دختری را بر عهده دارید که مزرعه ای را مدیریت می کند. شما ابتدا یک مزرعه کوچک و حیوانات اندکی دارد. باید به مرور زمان و با پیشرفت در کارتان مزرعه را گسترش دهید و محصولات متنوع پرروش دهید. این بازی دارای گرافیک بسیار جذابی بوده و دارای حجم بسیار مناسبی می باشد. بازی Farm Girl at the Nile را در ادامه از وب سایت دانلودها با لینک مستقیم دریافت نمایید.

amir بازدید : 66 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)
سومین نسخه از بازی زیبا و پرطرفدار "Fishdom" که طبق گفته ی شرکت تولید کننده نسبت به دو نسخه ی پیشین از هر نظر پیشرفته تر است و تجربه ی بهتری را برای بازی باز فراهم می آورد.این نسخه از نظر گرافیکی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است.در این بازی که در زیر دریا انجام می شود شما می بایست آیتم های شبیه به هم را کنار هم بچینید و با کسب امتیاز از هر مرحله عبور کنید.در این بازی بیش از ۱۵۰ محیط آبی برای شما طراحی شده تا بازی یکنواختی را تجربه نکنید.در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید.
amir بازدید : 62 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

Royal Gems عنوان یک بازی کم حجم با سبک Match3 می باشد که در این سبک از بازی می بایست کریستال های هم شکل را به صورت سه تایی در کنار هم بیاورید . گرافیک ۲ بعدی ، افکت های زیبا و واقعی ، موسیقی متن عالی و مراحل متنوع به همراه یک داستان جذاب از ویژگی های این بازی می باشد که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی را مشاهده نمایید .

amir بازدید : 81 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

گیمرها در نقش فردی به نام Ement بازی را در دست می گیرند که نقش یک منجی در دنیا ظاهر میشود. با Ement به ماجراجویی می پردازید و ساختمان ها و نماها را با سبک و سیاق خود در دنیای LEGO می سازید. بازیکنان در مسیر مراحلی قرار می گیرند که نتیجه ی انجام آنها نجات دنیای LEGO خواهد بود  . عنوان The LEGO Movie Videogame دارای ۹۰ کاراکتر و ۱۵ مرحله است و بازیکنان باید تمام برگه های راهنمای بازی را به دست آورند تا به یک حرفه ای و شغلی در داخل بازی بدل شوند. این بازی که چندی پیش معرفی شد،شما را به دنیای لگو باز می گرداند و در آن می توانید شخصیت های بزرگ این سری را مشاهده نمایید و به نظر می رسد که این بازی یک The Avengers برای دنیای LEGO می باشد که تمامی قهرمانان و شخصیت های ساخته شده را به دور هم جمع می کند!

amir بازدید : 70 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

چه اتفاقی خواهد افتاد وقتی که پرندگان مورد علاقه همه به قفس می افتند و به ریو برده می شوند؟ آن ها بسیار عصبانی هستند! در سری جدید پرندگان عصبانی نسخه ریو، پرندگان عصبانی اصلی ربوده شده اند و به شهر جادویی ریودوژانیرو فرستاده شده اند، جایی که آن ها تمام تلاش خود را می کنند که نه تنها از دست شکارچیان پرندگان فرار کنند بلکه اقدام به نجات دوستان پرنده خود و همچنین جواهرات دزدیده شده – دو طوطی دم بلند آمریکای جنوبی نادر نیز می کنند. نسخه جدید این بازی با عنوان ورژن ۲.۰.۰ شامل مراحل جدید امروز در وبسایت دانلودها قابل دریافت می باشد. با مراجعه به ادامه مطلب می توانید این بازی فوق العاده جذاب را دانلود نمایید.

amir بازدید : 60 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

احتمالا خیلی از شما ها با بازی قدیمی و جذاب تارزان آشنا هستید، این بازی چندین سال پیش یکی از بهترین و سرگرم کننده ترین بازی آن زمان بود و خیلی ها خاطرات زیادی با آن دارند. داستان این بازی همانند کارتون آن درباره بچه تارزان می باشد که در جنگل زندگی می کند، در طی بازی باید سعی کنید که حداکثر سکه ها را جمع آوری کرده و از میان حیوانات درنده در امان بمانید. با رد کردن مراحل سن تارزان بزرگ شده و همینطور مراحل سخت تر خواهند شد، برای زنده کردن خاطرات خود می توانید این بازی زیبا را از دانلودها دریافت کنید. شایان ذکر است که این بازی بدون نیاز به نصب و کرک کردن به راحتی اجرا خواهد شد.

amir بازدید : 95 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

بازی LEGO Jurassic World یک بازی بسیار زیبا و جذاب است که توسط کمپانی TT Games ساخته و طراحی و توسط Warner Bros. Games برای PC منتشر شده است. در این بازی بسیار زیبا لگو های بسیار زیادی وجود دارند که پا به دنیای دایناسور ها گذاشته اند و اطلاعی ندارند که چه خطری آنها را تهدید می کند سپس تصمیم می گیرند تا با دایناسور ها مقابله کنند و جلوی آنها بایستند. در این بازی تعداد بسیار زیادی دایناسور وجود دارد که هرکدام دارای قابلیت های عجیبی هستند و می توانند به راحتی به شما آسیب وارد کنند و شما را از ادامه سفر خود بازدارند. اگر فیلم Jurassic Park را که در سال ۱۹۹۳ منتشر شد مشاهده کرده باشید حتما صحنه های این بازی برای شما آشنا می باشد زیرا داستان این بازی از روی فیلم Jurassic Park ساخته شده است و تمامی لحظه های آن را برای شما شبیه سازی می کند و باعث می شود که گیمر لذت کامل را از بازی کردن ببرد ، همچنین گرافیک این بازی بسیار بالا می باشد و به راحتی از کیفیت ۴k پشتیبانی می کند. در این بازی دایناسورهایی با رفتار ها و شکل و شمایل مختلف وجود دارد که شما باید مواظب باشید که آنها را عصبانی نکنید زیرا رفتارهای آنها غیرقابل پیش بینی است و ممکن از به شما آسیب وارد کنند.

amir بازدید : 95 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

جنگ داخلی در سرزمین بورگویا (Borgovia) پایان یافته اما آینده همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد و درست همانند گذشته، تاریک و شوم به نظر می رسد. شهر عجیب علم و تکنولوژی به موجب آزمایش های غریبی که با آنها عجین شده، در نابودی غم انگیزی به سر می برد و گوشه و کنار ویران شده اش به میدانی برای ستیز فرقه های شرور با یکدیگر تبدیل شده است. جنگ هایی که تنها برای کسب قدرت آغاز شده اند و جز بی خردی دلیل دیگری ندارند. گویی سرزمین بورگویا رو به پایانی آشفته گام بر می دارد و به روزهای آخر خود نزدیک می شود. پیشگویی ها نیز کاملاً همگام با این رویدادها حرکت می کنند و خبر از پایانی تاریک می دهند، امری که شاید وقوعش چندان هم غیرمحتمل نباشد. امواجی از بلاهای طبیعی این سرزمین خسته را در بر گرفته و پس لرزه های شومش با مخلوقی اسرار آمیز پیوند دارد. شیطانی شرور که از هم پیمانان سابق نیروهای تاریکی است و می رود تا تمام بورگویا را همچون اژدهایی گرسنه در خود ببلعد. تمام این آشفتگی ها نشان از یک اتفاق دارند: بازگشت ون هلسینگ. آری … او به عنوان یگانه ناجی بورگویا باز هم باید ساز و برگش را روی دوش خود بگذارد و بار دیگر برای نجات شهر و دیارش پیشقدم شود. اما این بار اوضاع کمی متفاوت است. او اکنون برای از بین بردن خطرناک ترین هیولایی که ساکنین بورگویا در تمام طول تاریخ خود با آن مواجه بوده اند پا به مهلکه می گذارد و این بار موضوع فقط نجات شهر نیست. این بار رویارویی پایانی ون هلسینگ، بیش از هر زمان دیگری جنبه های شخصی دارد و او برای رسیدن به هدفش حاضر به انجام هرکاری است. حتی اگر این کار، او را با تاریک ترین اسرار نهفته در لایه های زیرین شکل گیری بورگویای نوین روبرو سازد. حقیقتی که شاید تلخ باشد و شاید ترسناک. در هر صورت این پایان دنیاست و آخرین رویارویی خونین ون هلسینگ با دشمنانش.

amir بازدید : 157 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

محتوای اضافی The Executioner شما را در حالت اول‌شخص در نقش هیولای The Keeper (همان هیولایی که در تصویر بالا آن را مشاهده می‌کنید) قرار می‌دهد و براساس صحبت‌های سازندگان، طرفداران با کیپِر با بسیاری از هیولاهایی که در نسخه اصلی رو به رو شدند مبارزه خواهند کرد. پس از انتشار دو بسته الحاقی The Assignment و The Consequence، بسته الحاقی The Executioner سومین و آخرین بسته از محتویات اضافی بازی The Evil Within خواهد بود. بخش جذاب این DLC این است که زاویه دید بازی به صورت اول شخص خواهد بود و مانند بازی اصلی به صورت سوم شخص نخواهد بود. بازیکنان هنگامی که در نقش The Keeper قرار بگیرند به سلاح های ویرانگر زیادی دسترسی خواهند داشت و به ساختمان Victoriano باز خواهند گشت تا با دشمنان دیگر که در The Evil Within هستند مبارزه کنند.

amir بازدید : 164 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

Bladestorm: Nightmare بازیکنان را در نقش یک سرباز مزدور قرار می دهد که در ماموریت های بازی برای انگلستان یا فرانسه مبارزه می کند ، همچنین رویدادها و جنگ های بازی الهام گرفته از واقعیت است. علاوه بر کمپین (مرحله ی داستانی) تاریخی Bladestorm ، یک حالت مستقل (Nightmare) دارای یک سناریوی جدید در بازی وجود دارد که در آن گروهی از موجودات خیالی توسط شخصیت (Joan of Arc) شیطانی به وجود می آیند که بازیکنان باید ارتش اژدها ، غول و شیاطین را شکست داده و Joan of Arc را به خود سابقش (غیر شیطانی اش) بازگردانند. در این بازی برخلاف نسخه قبلی ان تغییرات زیادی ایجاد شده یکی از مهمترین این تغییرات انتخاب چند کاراکتر است.همین امر باعث میشود که به تنهایی برای مقابله با دشمنان خود راهی نشوید و همیشه نیروی کمکی همراه خود داشته باشید تا از شکست بگریزید و با پیروز شوید.یک نکته خیلی مهم در بازی این است که به وسیله ی هر کاراکتر میتوانید سلاح های جدید بدست بیاورید ولی اگر در مبارزه ای شکست بخورید تمام چیزهای گروهی شما از بین میرود.این بازی چند بخش دارد که یکی از مهمترین های ان بخش Nightmare  که در ان شما باید به جنگ با اهریمن ها و اژدها بروید و انها را نابود کنید.

amir بازدید : 72 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

Magnetic Cage Closed شما را وارد دنیایی پر از رمز و راز می‌کند که می‌تواند ساعت‌ها شما را مشغول کند. در بازی Magnetic Cage Closed شما در نقش شخصی زندانی در مکانی که پر از تله‌های مختلف است ایفای نقش می‌کنید. زندان بازی به شکلی طراحی شده که گویی هیچ راه فراری نیست و چشمی‌نیز مدام در حال تماشای شما است. تنها راه زنده ماندن در این مکان تسلط بر اسلحه آهنربایی و دور ماندن از آسیب‌هایی است که این زندان قصد دارد به شما وارد کند. هر چقدر که خود را بهتر و کاربردی تر نشان دهید شانس بیشتری برای زنده ماندن در اختیار شما قرار خواهد گرفت. اگرچه زندان بازی به شکلی طراحی شده که راه فرار وجود نداشته باشد ولی همیشه راهی برای فرار برای شما وجود خواهد داشت.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 218
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 588
  • بازدید ماه : 588
  • بازدید سال : 23,092
  • بازدید کلی : 137,091