loading...
سایت سرگرمی یاسین
amir بازدید : 107 سه شنبه 03 آذر 1394 نظرات (0)

کلیت گیم پلی بازی تفاوت چندانی نکرده که البته غیر از این نیز انتظار نمی‌رفت، اما در بحث جزییات LotV تفاوت‌های اساسی با پیشینیان خود دارد. همانند سنت قدیمی بلیزارد در عرضه استارکرفت‌ها این بار نیز واحدهای زیادی حذف و بسیاری نیز مانند Ravangerهای «زرگ» اضافه شده‌اند و البته قدیمی‌ها نیز در صورت ماندن، تغییرات زیادی به خود دیده‌اند. برای مثال قابلیت Hardened Shields واحدهای محبوب ایمورتال از نژاد پروتاس حذف شده و جای آن را قابلیتی برای ضد ضربه شدن دو ثانیه‌ای به نام Barrier گرفته است. یا در مثالی دیگر بانشی‌های محبوب حتی از قبل نیز سریع‌تر شده و با سرعت بیشتری در حالت نامرئی می‌توانند حرکت کنند. هرچند هیچ عنوان استراتژی دیگری را نمی‌توان از لحاظ بالانس بودن و تنوع نژادها در کنار استارکرفت قرار داد اما تمامی این تغییرات و افزودن واحدهای جدید در راستای بالانس‌تر شدن بازی و صدالبته تنوع بیشتر صورت گرفته است. علاوه بر حالت عادی بازی که بر پایه ساخت بیس و حمله است، باز هم خلاقیت بلیزارد به کار افتاده و بازی حالت‌های جدیدی در چنته دارد. احتمالا هنگام عرضه جذاب‌ترین بخش اضافه شده، قسمت Co-Op باشد که تحت نام هوشمندانه Archon Mode (اشاره به یکی از واحدهای محبوب بازی) معرفی شده است. در این بخش دو گیمر کنترل یک بیس را به عهده می‌گیرند. یکی بخش‌های اصلی و کلیت بیس مانند مدیریت منابع را زیر نظر دارد و دیگری قسمت‌های جزیی مانند طرح‌ریزی و اجرای حمله‌ها. مسلما در این قسمت دیگر با محدودیت‌های فردی در کنترل دو جانبه میدان نبرد روبرو نیستیم و احتمالا با گذشت زمان در مسابقات استراتژی‌های پیچیده‌ای را خواهیم دید که در بخش تک نفره قابل اجرا نیست.

amir بازدید : 70 جمعه 22 آبان 1394 نظرات (0)

Victor Vran یک عنوان اکشن نقش افرینی ایزومتریک به نام می باشد که شباهت زیادی به عنوان تحسین شده ی دیابلو دارد. به گفته ی سازندگان این بازی نکات و المانهای جدیدی را به این ژانر می افزاید.بارزترین انها این است که در این بازی شخصیت ما از قابلیت پرش برخوردار است که در هیچ کدام از بازیهای این ژانر شاهد ان نبوده ایم. Victor Vran هم از قابلیت تک نفره و هم چند نفره ی انلاین پشتیبانی می نماید و در ان شما قادرید تا از گستره ی وسیعی از اسلحه ها و لباسها و قدرت ها و کارتهای سرنوشت استفاده کنید و از بین انها انتخاب نمایید. Victor Vran با ورود خودش می خواهد انقلابی در حوزه ژانرهای شبیه خودش باشد.در این بازی به کاراکتر شما اجازه پرش داده می شود که اگر با ویژگی های این ژانر آشنا باشید این ویژگی یعنی همان انقلاب. شما می توانید از یک طیف وسیع تجهیزات سلاح، کارت های قدرت و سرنوشت را انتخاب کنید و به کار بگیرید.

amir بازدید : 101 جمعه 22 آبان 1394 نظرات (0)

می‌توان Darksiders II Deathinitive Edition را نسخه بهبود یافته و پیشرفته‌تر Darksiders II دانست. همچنین تمامی بسته‌های الحاقی نسخه اصلی (Maker Armor Set ،The Abyssal Forge ،The Demon Lord Belial ،Death Rides ،Angel of Death ،Deadly Despair ،Shadow of Death ،Mortis Pack ،Rusanov’s Axe ،Van Der Schmash Hammer ،Fletcher’s Crow Hammer ،Mace Maximus ،Argul’s Tomb) نیز در این نسخه موجود خواهند بود. همچنین گرافیک بازی پیشرفت خوبی خواهد داشت و جلوه‌های بصری آن نیز بهبودهای بسیاری متحمل خواهند شد. تمامی بسته‌های الحاقی Darksiders II، در مجموع بیش از ۳۰ ساعت گیم‌پلی. بهبود گرافیک بازی و تغییر موتور گرافیکی آن. از مهم‌ترین پیشرفت‌ها می‌توان به نورپردازی و سایه‌پردازی اشاره کرد. بهبود شخصیت‌ها و مراحل. اجرا با تراکم‌پیکسلی ۱۰۸۰p و … از جمله ویژگی های این نسخه از بازی می باشد.

amir بازدید : 86 جمعه 22 آبان 1394 نظرات (0)

اگر با موجودات افسانه ای مانند گرگ نماها، خون آشام ها، ارواح و… آشنایی داشته باشید، حتماً شکارچی قدیمی این موجودات که آبراهام ون هلسینگ (Abraham Van Helsing) نام دارد را نیز می شناسید. برای او مبارزه با دراکولا یا یک گرگ نما تفاوتی ندارد. ون هلسینگ دارای قدرت ها و تجهیزات منحصر به فردی است که همیشه به او در این مبارزات کمک می کنند. استودیوی NeocoreGames مدتی است که در حال ساخت بازی ای بر اساس این شخصیت است. The Incredible Adventures of Van Helsing یک بازی Hack and Slash مانند God of War یا Castlevania نیست، بلکه یک عنوان نقش آفرینی به سبک Diablo و Torchlight است. بخش داستانی بازی دارای ۳ بخش مختلف است که بازیکنان بین آن ها در گردش خواهند بود و شهرها، ساختمان ها و مأموریت های گوناگونی را پشت سر خواهند گذاشت. در این بین، باید با موجودات بسیار قدرتمندی مبارزه کنید که برای پیروزی بر آن ها باید کارهای زیادی انجام دهید تا بسیار قوی شوید. هر چقدر که دشمنان را از بین ببرید، Level Up خواهید شد و به نیروهای فراوانی دسترسی پیدا می کنید. سیستم ارتقاء قدرت ها به صورت درختی است و شما می توانید هر کدام را که دوست دارید، برای شخصیت خود انتخاب کنید. هر بار که کسی را می کشید، آیتم هایی را بدست می آورید که می توانید آن ها را در زمان مبارزه ها فعال کنید.

amir بازدید : 139 جمعه 22 آبان 1394 نظرات (0)

Wave of Darkness شما را به دنیایی فانتزی مملوء از تاریکی و خشم دعوت می کند و به هر طریقی که شما بخواهید می توانید این دنیا را کاوش کنید! بازی در عالمی به نام Narr رخ می دهد که توسط موجودات مرموز و خون آشامی به هم ریخته است و شما موظف هستید تا این سرزمین را از دست این موجودات شیطان صفت نجات دهید. بازی Wave of Darkness در سبک ایندی، اکشن و RPG توسط کمپانی Dreamatrix توسعه و انتشار پیدا کرده است.

amir بازدید : 85 جمعه 22 آبان 1394 نظرات (0)

داستان، در شهر بوستون واقع در در ایالت ماساچوست و حوالی آن رخ می‌دهد. برای اولین بار در تاریخ سری فال‌اوت، بازی قبل از بمباران اتمی آغاز خواهد شد. در نمایش E3 ما شاهد یک خانواده سه نفره بودیم که در آرامش با هم زندگی می‌کردند. به یکباره صدای آژیر خطر نواخته می‌شود و آن ها به پناهگاه « Vault» شماره ۱۱۱ که به نظر می‌رسد در همان نزدیکی است، می‌روند. در همین هنگام است که ریزش اتمی صورت می‌گیرد. داستان از اینجا کات می‌خورد و به ۲۰۰ سال بعد منتقل می‌شود. دیگر با آن شهر منظم و آباد روبرو نیستیم. تا جایی که چشم کار می‌کند ویرانی و خرابیِ ناشی از بمباران است. داستان اصلی بازی از اینجا آغاز می‌شود. حال دست بازیباز آزاد است تا هرجا که می‌خواهد برود و هرکاری که دوست دارد انجام دهد. دنیایی بیکران و پویا پیش روی اوست. وجود ۱۱۱ هزار خط دیالوگ (مجموع دیالوگ‌های اسکایریم + فال‌اوت ۳) نیز دلیل محکمی بر عظمت بازی است. سازندگان بازی همچنین وجود بیش از ۱۳ هزار خط محاوره برای شخصیت اصلی بازی را نیز تایید کرده‌اند.

amir بازدید : 312 سه شنبه 12 آبان 1394 نظرات (0)

War World: Tactical Combat نام یک بازی اکشن است که شما کنترل یک ربات هوشمند را در یک جنگ جهانی گسترده بر عهده دارید. البته رقیبان شما نیز ربات های پیشرفته و مکانیزه ای هستند و انواع سلاحهای مرگبار را در اختیار دارند ، بیش از ۵۰ سلاح الکترونیکی مختلف برای استفاده در بازی وجود دارد که می توانید کم کم آنها خریداری و بر روی ربات نصب کنید.

از سایر ویژگیهای این بازی نیز می توان به قابلیت بازی کردن بصورت شبکه و یا آنلاین ، قابلیت انتخاب سطح دشواری بازی و گرافیک عالی بازی با توجه به حجم کم آن اشاره کرد. در پایان این نکته را هم ذکر کنم که این بازی بصورت ریپ شده (کم حجم شده) است و پس از نصب حجم بازی به بیش از ۵۰۰ مگابایت خواهد رسید.

amir بازدید : 1584 سه شنبه 12 آبان 1394 نظرات (0)

Duke Nukem Manhattan Project نام یک بازی اکشن در سبک دو نیم بعدی است که در آن شما در نقش فردی به نام Duke هستید که موجوداتی فضایی قصد دارند تا شما را بکشند و شما باید با تجهیزات و مهماتی که در طول بازی بدست می آورید با دشمنان مبارزه و آنها را از پای در بیاورید.

مراحل بازی پشت بام آسمان خراشها ، ایستگاههای متروکه مترو ، خیابان ها و … را در بر میگیرد. طراحی و گرافیک بازی که به نوبه خود منحصر به فرد است شما را جذب این بازی اکشن خواهد کرد.

در تیراندازیها به سمت دشمنان مراقب باشید چرا که تیرهای شما محدود است که البته با کشتن دشمنان می توانید از خشابهای آنها استفاده کنید ، استفاده از ضربات پا برای از بین دشمنان و موانع ، پرشهای بلند و آکروباتیک (۲ پرشه) ، بدست آوردن بمب ، نارنجک ، اسلحه های لیزری و … نیز از سایر ویژگیهای این بازی کامپیوتری می باشد.

amir بازدید : 128 سه شنبه 12 آبان 1394 نظرات (0)

Fire and Forget the Final Assault نام یک بازی ماشین جنگی برای کامپیوتر است که در آن باید شما کنترل یک ماشین جنگی پیشرفته را بر عهده دارید. ماشین شما علاوه بر داشتن سلاحهای مخرب و مرگبار مانند رگبار ، راکت ، موشک های هدایت شونده و لیزر ، قابلیت پرواز کردن نیز دارد ( البته بصورت محدود ) که از این ویژگی می توانید برای فرار کردن از دشمنان و مخفی شدن از زاویه دید دشمن استفاده کنید.

بازی دارای ۱۰ مرحله نسبتا سخت و طاقت فرسا است و از سایر ویژگیهای بازی نیز می توان به نمایش مقدار ضربه خوردن و تخریب شدن ماشین و همچنین گرافیک بسیار عالی با توجه به حجم کم اشاره کرد.

amir بازدید : 128 سه شنبه 12 آبان 1394 نظرات (0)

Super Cyborg – Steam Edition نام یک بازی اکشن کامپیوتری می باشد که شباهت زیادی به بازی معروف کنترل دارد. در این بازی جنگی که بصورت ۲ بعدی طراحی شده شما در نقش یک کماندو هستید که برای تحقیقات به جزیره ای دور افتاده می روید.

در این بین موجوداتی هیولا شکل بواسطه ی یک دانشمند بیدار شده و زندگی تمام انسانها را تهدید میکند. سلاحهای مختلفی نیز در طول مراحل بازی بدست خواهید آورد که از آنها برای کشتن بیگانگان می توانید استفاده کنید. در طول بازی ۸ ماموریت کلی دارید که باید انواع هیولاهای مختلف را نابود کنید.

ضمن اینکه هر موجود جانداری از گیاهان گرفته تا جانوران مختلف را نیز می توانید نابود کنید ، دشمنان نیز از عقب و جلو دائما در حال حمله به شما هستند که باید بسیار مراقب باشید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 218
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 596
  • بازدید ماه : 596
  • بازدید سال : 23,100
  • بازدید کلی : 137,099